مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 آذر 1401 ساعت 12:102022-12-01اقتصادي

ظرفیت نخبگان در شهرستان ها مغفول مانده


معاون اقتصادی بنیاد تعاون سازمان بسیج گفت: ظرفیت شهرستان ها و نخبگان در شهرستان ها مغفول مانده و به همین دلیل رویدادهایی مثل تا ثریا  کلید خورد تا تخبگان شنایی و به بازار وصل شوند.

- مهدی یار سرشار صبح امروز (10 آذرماه) در رویداد فناورانه تا ثریا استان زنجان که در سالن سهروردی دانشگاه زنجان برگزار شد، اظهار کرد: بنیاد تعاون بسیج می تواند بازار تضمین شده ای برای تیم ها و شرکت های دانش بنیان در حوزه های مختلفی داشته باشد.

وی با بیان اینکه ما چالش های مختلفی را شناسی کردیم و سعی داریم آنها را حل کنیم، تصریح کرد: ظرفیت شهرستان ها و نخبگان در شهرستان ها مغفول مانده و به همین دلیل رویدادهایی مثل تا ثریا کلید خورد تا تخبگان شنایی و به بازار وصل شوند.

یارسرشار با اشاره به اینکه اگر ایده و محصولی بدون نگاه به بازار تولید شود با مشکل روبه رو خواهد شد، ادامه داد: مجموعه پیشگامان در راستای حمایت از تیم های دانش بنیان بازار را شناسایی و آن را به تیم ها وصل می کند.

وی با بیان اینکه یکی دیگر از چالش های تیم های دانش بنیان تامین مالی خصوصا درتیم های نوپا است، عنوان کرد: اولویت مجموعه پیشگامان، رشد و موفقیت تیم ها و شرکت های دانش بنیان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت نخبگان در شهرستان ها مغفول مانده

ظرفیت نخبگان در شهرستان ها مغفول مانده