مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 آذر 1401 ساعت 11:552022-12-01سياسي

14 کانون خدمت رضوی در استان سمنان وجود دارد


دبیر کانون های خدمت رضوی استان سمنان با بیان اینکه 14 کانون خدمت رضوی در این استان وجود دارد، گفت: شش هزار و 500 خادم یار و یاور رضوی در این استان فعالیت می کنند.

- حسن سعدالدین در گفتگو با خبرنگار مهر ، ضمن اشاره به آخرین وضعیت خادم یاران رضوی و اقداماتی که در استان سمنان در دست اجرا است، تاکید کرد: در استان سمنان 14 کانون خدمت رضوی وجود دارد که در قالب آنها اقدامات محرومیت زدایی، مشاوره ای، توانمند سازی و… صورت می گیرد.

وی با بیان اینکه شش هزار و 500 خادم یار و یاور رضوی در این استان فعالیت می کنند، افزود: پنچ هزار و 500 نفر از این بین خادم یاران رضوی و یکهزار نفر نیز یاور رضوی محسوب می شوند که در کانون های 14 گانه فعالیت دارند.

دبیر کانون های خدمت رضوی استان سمنان با بیان اینکه فعالیت خادم یاران و کانون های خدمت رسانی رضوی در بخش های عمومی و تخصصی صورت می گیرد، تاکید کرد: در تمام عرصه ها از حقوق و مشاوره، خانواده، عمران و آبادانی و اقتصاد و… خدمات توسط خادم یاران رضوی داده می شود.

سعدالدین با بیان اینکه خادم یاران رضوی در بخش های مختلف خدمت رسانی جهادی می کنند، ابراز کرد: ایجاد بستر زیارت امام رضا (ع) یکی از موضوعاتی است که خادم یاران رضوی در فعالیت هایشان به آن تاکید دارند، گفت: برگزاری دوره های عقیدتی همچنین از دیگر اقداماتی است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

14 کانون خدمت رضوی در استان سمنان وجود دارد

14 کانون خدمت رضوی در استان سمنان وجود دارد