مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 آذر 1401 ساعت 11:502022-12-01سياسي

واگذاری زمین به 314 خانواده شهید و ایثارگر سیستان و بلوچستان


مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان از واگذاری 83 قطعه زمین به 314 خانواده معظم و ایثارگران شهدای استان از سال 99 تاکنون خبر داد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان از واگذاری 83 قطعه زمین به 314 خانواده معظم و ایثارگران شهدای استان از سال 99 تاکنون خبر داد.

عطاء اله اکبری در جلسه شورای ترویج ایثار و شهادت سیستان و بلوچستان که با حضور معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید کشور در سالن جلسات استاندار برگزار شد، اظهار داشت: 83 قطعه زمین این مدت در قالب 149 قرار داد به خانواده معظم شهدا و ایثارگران شهرستان های زاهدان، خاش و سراوان واگذار شده است.

وی با بیان اینکه بیشترین واگذاری اراضی صورت گرفته این مدت با 238 خانواده معظم شهدا و ایثارگران به شهرستان زاهدان اختصاص دارد، گفت: واگذاری اراضی صورت گرفته در قالب گروه های دو، سه و 6 خانواری ویژه جانبازان بالای 70درصد و قطع نخاع و خانواده معظم شهدا بوده است.

وی گفت: با توجه به اینکه فضای سرزمینی سیستان و بلوچستان و ویژگی های خاص جغرافیایی و ژئوپلیتیکی و همسایگی آن با کشورهای افغانستان و پاکستان موقعیت امنیتی این استان را در وضعیت ویژه قرار داده که در این شرایط حساس نیروهای نظامی و امنیتی نبض امنیت را در دست گرفته و فراتر از هستی شان با بخشش جان و زن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری زمین به 314 خانواده شهید و ایثارگر سیستان و بلوچستان

واگذاری زمین به 314 خانواده شهید و ایثارگر سیستان و بلوچستان