مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 آذر 1401 ساعت 11:402022-12-01سياسي

مرکز پایش محیط زیست در عسلویه راه اندازی می شود


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر از کلنگ زنی و امضای تفاهمنامه بین اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر و سازمان منطقه ویژه اقتصادی پارس جهت تاسیس و راه اندازی مرکز پایش محیط زیست در سطح منطقه داد.

- ایسنا/بوشهر مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر از کلنگ زنی و امضای تفاهمنامه بین اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر و سازمان منطقه ویژه اقتصادی پارس جهت تاسیس و راه اندازی مرکز پایش محیط زیست در سطح منطقه داد.

فرهاد قلی نژاد روز پنشجنبه 10 آذر در همایش گرامیداشت هفته بسیج و جهاد تبیین گفت: با توجه به حضور دکتر علی سلاجقه؛ معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست کشور در همایش بین المللی روز جهانی خاک در سیراف بوشهر در روز دوشنبه چهاردهم آذرماه امسال، تمهیداتی جهت امضای تفاهمنامه و قرارداد جهت تاسیس و راه اندازی مرکز پایش محیط زیست در منطقه ویژه اقتصادی پارس اندیشیده شد و این اقدام بزرگ و برجسته در زمینه حفاظت و پایش مستمر و منسجم از محیط زیست جنوب استان بوشهر رخ خواهد داد.

وی از نقش بسیج در تمام ادوار جمهوری اسلامی گفت و اهمیت جایگاه این تفکر را مطرح کرد و سالروز ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار نیز تبریک گفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز پایش محیط زیست در عسلویه راه اندازی می شود

مرکز پایش محیط زیست در عسلویه راه اندازی می شود