مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 آذر 1401 ساعت 11:252022-12-01سياسي

هوشیاری نیروهای مسلح در جنگ ترکیبی دشمن را با شکست مواجه کرده است


معاون اجرایی ارتش با بیان اینکه ارتش با تمام توان از مرزها حفاظت و حراست می کند، گفت: هوشیاری نیروهای مسلح در جنگ ترکیبی دشمن را با شکست مواجه کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، امیر محمد محمودی، معاون اجرایی ارتش در مراسم تکریم و تجلیل از پیشکسوتان و اعضای وابسته ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ارتش در دفاع مقدس، شهدای مدافع سلامت و امنیت و گرامیداشت ولادت باسعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار گفت: اگر امروز ایران اسلامی مایه افتخار است و پیشرفت های آن چشم دنیا را خیره کرده، برای این است که خون پاک صدها ایرانی متعهد بر این خاک پاک ریخته شده و این کشور حامل تمدن هزار ساله و خاستگاه مکتب های انسان ساز و خدمت رسان به دین مبین اسلام است.

وی افزود: ما امروز با جنگ ترکیبی مواجه هستیم و دشمن از فضای مجازی در این جنگ بهره برداری کرده است و از تمامی روش های نظامی، غیرنظامی، متعارف و غیرمتعارف بهره برده و با جمع آوری اطلاعات، جنگ روانی به راه انداخته است.

با این حال، با بصیرت ملت آگاه ایران و هوشیاری نیروهای مسلح این هدف شوم دشمن با شکست مواجه شده و آنها نتوانستند به اهداف خود دست پیدا کنند.

معاون اجرایی ارتش با بیان اینکه ارتش با تمام توان از مرزها حفاظت و حراست می کند، تصریح کرد: به لطف الهی دشمن همواره د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوشیاری نیروهای مسلح در جنگ ترکیبی دشمن را با شکست مواجه کرده است

هوشیاری نیروهای مسلح در جنگ ترکیبی دشمن را با شکست مواجه کرده است