مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 آذر 1401 ساعت 11:252022-12-01اقتصادي

دستاوردهای مجلس یازدهم از نگاه عضو کمیسیون عمران


یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: قانون جهش تولید مسکن یکی از گام های مثبت مجلس یازدهم در جهت پاسخگویی به نیاز جامعه به ویژه جوانان بود اما امروز مجلس از روند کندی اجرای این قانون گله مند است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، غلامرضا شریعتی در گفت وگو با ایسنا، درباره عملکرد مجلس یازدهم در آستانه روز مجلس، بیان کرد: مسکن یکی از نیازهای اولیه هر خانواده است.

مسکن همواره مورد توجه همه دولت ها است اما متاسفانه در چند سال اخیر سیاست های نادرستی از سوی دولت قبلی در حوزه مسکن پیش گرفته شد که منجر شد تا میزان تقاضا از عرضه در بازار مسکن پیشی گرفته و از طرف دیگر قیمت مسکن افزایش چشم گیری پیدا کند.

این عضو کمیسیون عمران مجلس در ادامه اظهار کرد: مجلس یازدهم با نگاه تامین مسکن و افزایش ساخت مسکن در کشور از همان روزهای آغاز به کار خود قانون جهش تولید مسکن را دنبال کرد تا به نیاز اساسی خانوارهای کشور به ویژه جوانان پاسخ داده شود.

این قانون یکی از نقاط مثبت کارنامه مجلس یازدهم است.

مجلس منابع لازم برای اجرای این قانون را پیش بینی کرد، اگر دولت اهتمام جدی برای اجرای این قانون داشته باشد و سالانه یک میلیون واحد مسکونی بسازد بین عرضه و تقاضای مسکن یک تعادل برقرار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستاوردهای مجلس یازدهم از نگاه عضو کمیسیون عمران

دستاوردهای مجلس یازدهم از نگاه عضو کمیسیون عمران