مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 آذر 1401 ساعت 11:072022-12-01سياسي

محله های محروم البرز مشکلات انباشته شده دارند


نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: اهداف قرارگاه اجتماعی شامل مهمترین و محوری ترین مطالبات و دغدغه های مردمی است از این رو از مهمترین جلسه استان محسوب می شود و مدیران باید با اهتمام ویژه ای در این راستا اقدام کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجتبی عبداللهی در جلسه قرارگاه اجتماعی استان که روز پنجشنبه 10 آذر در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، در خصوص گزارش ارائه شده از سوی مدیر محله محروم آق تپه در شهرستان کرج، افزود: محله های محروم استان، مشکلات انباشته شده از گذشته دارند ولی با توجه به رویکرد دولت مردمی سیزدهم و اهتمامی که در قالب قرارگاه اجتماعی استان شکل گرفته، درصدد حل مسائل هستیم.

وی ادامه داد: حل بسیاری از موضوعات به زمانی منطقی نیاز دارند ولی این روند تا جای ممکن تسریع می شود تا مطالبات مردم تامین شود.

عبداللهی گفت: اقدام جدید مبنی بر اعطای انشعابات موقت به محله های محروم و ساخت و سازهای فاقد مجوز، گامی بزرگ برای کمک به محله ها و قشر کمتر برخوردار استان محسوب می شود.

وی افزود: بر این اساس تمامی سکونتگاه ها به غیر از باغ ویلاهایی که در اراضی کشاورزی و باغی به صورت غیر مجاز ایجاد شده اند، از امکان انشعابات موقت برخوردار خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محله های محروم البرز مشکلات انباشته شده دارند

محله های محروم البرز مشکلات انباشته شده دارند