مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 آذر 1401 ساعت 10:452022-12-01سياسي

طرح «شمیم رضوی» در شهرستان رزن برگزار می شود


رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رزن گفت: طرح «شمیم رضوی» با موضوع پیشگیری از طلاق در شهرستان رزن برگزار خواهد شد.

- همدان- رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رزن گفت: طرح شمیم رضوی با موضوع پیشگیری از طلاق در شهرستان رزن برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام سید روح الله حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: با توجه به سخنان رهبر انقلاب اسلامی در خصوص جهاد تبیین که تاکید کردند دشمن کجا را هدف گرفته است همانجا شما کار کنید قرارگاه جهاد تبیین با حضور اعضا حقیقی و حقوقی در شهرستان رزن برگزار شده است.

وی بابیان اینکه این طرح از مدارس با موضوع روشنگری و پاسخ به شبهات روز با حضور اساتید برای مقاطع متوسطه دوم شروع شده است خاطرنشان کرد: احکام موضوع دوم درا ین طرح است که مختص تمام مقاطع است.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رزن در ادامه از موضوع سوم که هویت بخشی است نام برد و خاطرنشان کرد: این بخش با حضور دانش آموزان مقطع متوسطه اول و دوم، اولیا و مربیان و 5 مشاور از قم در مدارس انجام شده است.

حسینی از برگزاری یادواره شهدا در سطح مدارس این شهرستان خبرداد و یادآور شد: طبق برنامه ریزی های انجام شده گروه خاصی از جوانان و نوجوانان شهرستان که شامل مبلغین، مبلغات، مردم عادی، دانشجویان و دانش آموزان وکسانی که توانمندی دارند آموزش داده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح «شمیم رضوی» در شهرستان رزن برگزار می شود

طرح «شمیم رضوی» در شهرستان رزن برگزار می شود