مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 آذر 1401 ساعت 10:452022-12-01بين الملل

آمریکا تحریم های بیشتری علیه کره شمالی اعمال می کند


هم زمان با اینکه پیونگ یانگ به توسعه برنامه موشکی خود ادامه می دهد، مشاور امنیت ملی آمریکا امروز (پنجشنبه) اعلام کرد، این کشور در حال آماده سازی دور جدیدی از تحریم ها علیه کره شمالی است.

- هم زمان با اینکه پیونگ یانگ به توسعه برنامه موشکی خود ادامه می دهد، مشاور امنیت ملی آمریکا امروز (پنجشنبه) اعلام کرد، این کشور در حال آماده سازی دور جدیدی از تحریم ها علیه کره شمالی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی آمریکا طی کنفرانسی که در سئول توسط مرکز مطالعات استراتژیک و بین المللی مستقر در آمریکا و گروه رسانه ای جونگ آنگ کره جنوبی برگزار شد، گفت: ما مجموعه جدیدی از تحریم ها علیه کره شمالی را در پیش داریم.

سالیوان که از طریق ویدئو کنفرانس در این رویداد شرکت کرد، هیچ جزییاتی را بابت این تحریم ها ذکر نکرد اما افزود: واشنگتن در قبال اعمال فشار علیه کره شمالی و استفاده از دیپلماسی برای تسلیم کردن این کشور در حوزه هسته ای متعهد است.

وی افزود، کره شمالی در مسیر اهدافش مبنی بر مسئله هسته ای مصمم است و سیاست جو بایدن، رییس جمهوری آمریکا در قبال کره شمالی، خلع سلاح هسته ای این کشور می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا تحریم های بیشتری علیه کره شمالی اعمال می کند

آمریکا تحریم های بیشتری علیه کره شمالی اعمال می کند