مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 آذر 1401 ساعت 10:252022-12-01سياسي

پای این مردم می مانیم و صحنه خدمت را ترک نمی کنیم


فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه همه مسئولان تا آخر پای این مردم می مانیم و صحنه خدمت رسانی را ترک نمی کنیم، گفت: یک دست ما شمشیر برای مبارزه با دشمنان خارجی و یک دستمان ارمغان بازگشت به حقیقت برای فریب خوردگان داخلی است.

- سردار حسین سلامی در آیین بهره برداری از 656 پروژه عمرانی و محرومیت زدایی سپاه فجر فارس و نخستین جشن جهاد آبرسانی به 110 روستای این استان ضمن تبریک میلاد با سعادت پیام آور کربلا حضرت زینب(س) و روز پرستار بیان کرد: روز پرستار، روز تجلی زیباترین روح فداکاری، ایثار و امداد است.

او با بیان اینکه حضور قبلی ام در شیراز در شرایط غم انگیزی رخ داد که توطئه های استکبار و مزدوران سر سپرده آنها تعدادی از هموطنان زائر مظلوم ما را در حرم به شهادت رساندند اما خوشحالیم که امروز با بشارت به مردم فارس مشرف شویم، افزود: فارس و شیراز سرزمین معرفت، حکمت، ادب، فلسفه و دیار شهیدان و سرزمین مردان و زنان محب اهل بیت(ع) است.

مردم شیراز یکماه پیش، رود جاری از مهر و معرفت و ایمان را به نمایش گذاشتند و یک یوم الله برای کشور خلق کردند.

سلامی آبرسانی را کار ابوالفضلی دانست که حضرت عباس(ع) به آن قداست و طهارت و جدابیت و شکوهی بخشید که داستان این انسان الهی همچنان جاریست، گفت: جهاد آبرسانی، یکی از زیباترین جلوه های اخوت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پای این مردم می مانیم و صحنه خدمت را ترک نمی کنیم

پای این مردم می مانیم و صحنه خدمت را ترک نمی کنیم