مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 آذر 1401 ساعت 09:552022-12-01سياسي

آماده تسهیل برقراری روابط میان اعتاب مقدسه عراق و ایران هستیم


نخست وزیر عراق ضمن اعلام آمادگی برای تسهیل برقراری روابط میان اعتاب مقدسه عراق و ایران خاطرنشان کرد: آماده هستیم در راستای تسهیل برقراری روابط میان عتبات عالیات عراق و ایران فعالیت کنیم.

- ایسنا/خراسان رضوی نخست وزیر عراق ضمن اعلام آمادگی برای تسهیل برقراری روابط میان اعتاب مقدسه عراق و ایران خاطرنشان کرد: آماده هستیم در راستای تسهیل برقراری روابط میان عتبات عالیات عراق و ایران فعالیت کنیم.

محمد شیاع السودانی در دیدار با تولیت آستان قدس رضوی در حرم مطهر رضوی عنوان کرد: دوستی میان 2 ملت ایران و عراق سابقه ای تاریخی دارد؛ مشترکات تاریخی، فرهنگی و مذهبی که میان مردم 2 کشور وجود دارد که می تواند موجب رابطه عمیق دوستانه میان آن ها شود.

وی با اشاره به ملاقات خود با رهبر معظم انقلاب نیز تصریح کرد: شهادت شهیدان حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس در کنار یکدیگر موجب تقویت ارتباط 2 ملت ایران و عراق شد؛ خدماتی که سردار سلیمانی در کنار حشدالشعبی برای نابودی داعش و امنیت عراق انجام داد، بهترین نمونه برای اخوت، دوستی و برادری مردم 2 کشور بوده و نشان دهنده این است که آن ها همراه یکدیگر و در یک راستا گام بر می دارند.

اعتاب مقدسه ایران و عراق عامل روابط دوستانه تاریخی 2 ملت است حجت الاسلام احمد مروی، تولیت آستان قدس رضوی نیز در این دیدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده تسهیل برقراری روابط میان اعتاب مقدسه عراق و ایران هستیم

آماده تسهیل برقراری روابط میان اعتاب مقدسه عراق و ایران هستیم