مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 آذر 1401 ساعت 09:252022-12-01اقتصادي

نظام اقتصادی یک موجود زنده است / جامعه پذیری سامانه مودیان در هاله ای از ابهام


گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو؛ نشست «فرصت ها و چالش های سامانه مودیان» به عنوان اولین نشست از همایش سالانه اقتصاد مقاومتی به همت مرکز تنظیم مقررات سازمان امور مالیاتی و اندیشکده اقتصاد مقاومتی چهارشنبه نهم آذر ماه برگزار شد که مشروح آن گزارش می گردد.

- نصیری اقدم گفت: آیا موجود زنده ای به نام جامعه اقتصادی ایران با سامانه مودیان تطابق دارد یا صرفا به این دلیل که دیده شده برخی کشور ها این کار را کرده اند باید آن را انجام داد؟ گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو؛ نشست فرصت ها و چالش های سامانه مودیان به عنوان اولین نشست از همایش سالانه اقتصاد مقاومتی به همت مرکز تنظیم مقررات سازمان امور مالیاتی و اندیشکده اقتصاد مقاومتی چهارشنبه نهم آذر ماه برگزار شد که مشروح آن گزارش می گردد.

اجرای کامل قانون از دی ماه 1402 افشین محمودیان، معاون مرکز تنظیم مقررات سازمان امور مالیاتی، در ابتدا گزارشی از اقدامات صورت گرفته ارائه داد و گفت: سیاست گذار با هدف تبدیل حسابرسی مالیاتی از حالت پسینی به حالت پیشینی به سراغ سامانه مودیان رفت.

فرآیند به این صورت است که در ابتدا صورت حساب الکترونیکی صادر می شود سپس این اطلاعات مطابق دستورعمل ها به سامانه مودیان ارسال خواهد شد تا در کار پوشه مصرف کننده یا خریدار درج شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظام اقتصادی یک موجود زنده است / جامعه پذیری سامانه مودیان در هاله ای از ابهام

نظام اقتصادی یک موجود زنده است / جامعه پذیری سامانه مودیان در هاله ای از ابهام