مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 آذر 1401 ساعت 08:552022-12-01اقتصادي

امسال موانع 83 واحد تولیدی در فارس رفع شده است


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس اعلام کرد که از ابتدای امسال تاکنون مشکلات 83واحد تولیدی و صنعتی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید این شرکت بررسی و رفع شده است.

- سید مصطفی هاشمی در دوازدهمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شرکت شهرک های صنعتی فارس گفت: تشکیل این کارگروه که با تصویب هیئت مدیره سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران ایجاد شده بستر مهمی برای بررسی و رفع مشکلات واحدهایی که در شهرک های صنعتی مستقر هستند فراهم کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از شرکت شهرکهای صنعتی فارس، هاشمی افزود: در جلسات این کارگروه به موضوعات و مشکلات سرمایه گذاران و متقاضیان سرمایه گذاری در درون شهرک ها و نواحی صنعتی رسیدگی و خدمات کارشناسی ارائه می شود.

او ارائه پیشنهاد اصلاح قوانین، مقررات، ضوابط و رویه های مرتبط با تولید و خدمات در زمینه های تسهیل امور سرمایه گذاری، بررسی و اتخاذ تصمیم درخصوص حل و فصل مشکلات واحدهای صنعتی در راستای استمرار و ارتقاء تولید و اشتغال، بررسی و تصمیم گیری درخصوص رفع مشکلات واحدها و طرح های صنعتی ثبت شده در سامانه مانع زدایی، پشتیبانی و رفع موانع تولید، انعکاس موارد تصمیم گیری خارج از حیطه وظایف سازمان به ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان را بخشی از وظایف این کارگروه اعلام کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال موانع 83 واحد تولیدی در فارس رفع شده است

امسال موانع 83 واحد تولیدی در فارس رفع شده است