مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 آذر 1401 ساعت 08:402022-12-01اقتصادي

صدور بیش از 830 پروانه ساختمانی در مناطق حاشیه شهر چابهار


مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: بیش از 328 واحد مسکونی در قالب طرح حمایت ویژه بنیاد مسکن استان در مناطق حاشیه شهر چابهار در دست ساخت است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: بیش از 328 واحد مسکونی در قالب طرح حمایت ویژه بنیاد مسکن استان در مناطق حاشیه شهر چابهار در دست ساخت است.

مصطفی بیک مداح در گفت وگو با ایسنا- افزود: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در حاشیه شهر چابهار برنامه ساخت 2 هزار و 500 واحد مسکونی را در اولویت کاری خود قرار داده است که در قالب این طرح که از دوسال گذشته آغاز شده است از متقاضیان حمایت های ویژه ای می شود.

وی ادامه داد: در این راستا تاکنون برای ساخت بیش از 830 واحد در مناطق حاشیه این شهر استان پروانه ساختمانی صادر شده است که بیش از 328 واحد آن در حال ساخت و ساز است.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان از پیشرفت 25 درصدی در پروژه فاز دوم رمین چابهار خبر داد و افزود: 50 واحد مسکن شهری در چابهار در حال ساخت است که هم اکنون دیوار چینی طبقه اول انجام و در حال اجرای سقف طبقه اول می باشد.

بیک مداح با بیان اینکه این واحدها در متراژ 100 مربعی و بصورت دو طبقه و حیاط مجزاست افزود: تلاش می شود تا به متقاضیان 200 میلیون تومان تسهیلات پرداخت شود و کار ساخت این واحدها نیز تا پایان سال جا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور بیش از 830 پروانه ساختمانی در مناطق حاشیه شهر چابهار

صدور بیش از 830 پروانه ساختمانی در مناطق حاشیه شهر چابهار