مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 آذر 1401 ساعت 22:102022-11-30سياسي

تلاش 40 ساله آمریکا برای ایجاد گسست اجتماعی در ایران


مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه ایجاد گسست اجتماعی از مهمترین برنامه آمریکا بر علیه جمهوری اسلامی ایران است، - گفت: استکبار 40 سال تلاش کرده تا هویت اقوام کشور را مخدوش کند.

حجت الاسلام والمسلمین حسین طائب عصر امروز در جلسه شورای اداری استان گلستان که در سالن شهیدرجایی استانداری برگزار شد، اظهار کرد: آحاد مردم باید دلایل تقابل استکبار جهانی با جمهوری اسلامی و استفاده از همه توان آنها بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را بدانند.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه با بیان اینکه دشمن به این می اندیشد که جمهوری اسلامی پیشرفت و مدل حکومتی جدید را در جهان ارائه کرده است، افزود: آمریکا می خواهد آقای جهان باشد و خاورمیانه را به عنوان قلب جهان در اختیار بگیرد.

وی با تأکید بر اینکه آمریکا کشورهای چین، روسیه و ایران را به عنوان سه تهدید برای خود دانسته و برنامه تضعیف این سه کشور با ایجاد جنگ با همسایگان را تدوین کرده است، خاطرنشان کرد: آمریکا برای تحقق اهداف خود در خاورمیانه، جمهوری اسلامی را تهدیدی جدی دانسته و می خواهد ایران را حذف کند.

حجت الاسلام والمسلمین طائب اختلاف سیاسی اجتماعی در رژیم صهیونیستی را بسیار بالا عنوان کرد و برآورد سازمان سیا از ایران را اشتباه برشمرد و اضافه کرد: ایجاد جنگ ترکی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش 40 ساله آمریکا برای ایجاد گسست اجتماعی در ایران

تلاش 40 ساله آمریکا برای ایجاد گسست اجتماعی در ایران