مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 آذر 1401 ساعت 21:002022-11-30سياسي

چهاردهمین دوره آزمون سراسری حفظ قرآن کریم در حال برگزاری است


مدیرعامل موسسه مهد قرآن کریم کشور گفت: چهاردهمین دوره آزمون سراسری حفظ قرآن کریم همراه با ترجمه، تدبر و تفسیر به میزبانی گلستان در حال برگزاری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر سید محمود چاووشی عصر چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان اظهار کرد: چهاردهمین دوره آزمون سراسری حفظ قرآن کریم همراه با ترجمه، تدبر و تفسیر به میزبانی گلستان در حال برگزاری است.

مدیرعامل موسسه مهد قرآن کریم افزود: این آزمون طی سه روز برگزار شده و افرادی که حد نصاب قبولی را کسب کرده و حائز امتیاز شوند گواهینامه اعطا خواهد شد.

وی عنوان کرد: این دوره از امروز آغاز شده و اختتامیه آن صبح جمعه در تالار فخرالدیاسعد گرگانی برگزار خواهد شد.

چاووشی بیان کرد: سه تیم داوری متشکل از داوران داخلی و بین المللی در این دوره حضور دارد؛ اساتیدی همچون پرهیزکار، سیف سیدیان، حشمتی و هشت داور هم در بخش خواهران این دوره را ارزیابی می کنند.

به گفته مدیرعامل موسسه مهد قرآن کریم 130 حافظ در مرحله استانی شرکت داشتند که 78 نفر به مرحله کشوری راه یافته و از این تعداد هفت نفر آنها آقا و بقیه خانم هستند.

وی گفت: در 20 استان کشور 143 شعبه داریم و در حال حاضر چهار هزار حافظ کل در مهدهای قرآن هستند و ده ها نفر هم حافظ یک الی 29 جز هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهاردهمین دوره آزمون سراسری حفظ قرآن کریم در حال برگزاری است

چهاردهمین دوره آزمون سراسری حفظ قرآن کریم در حال برگزاری است