مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 آذر 1401 ساعت 20:552022-11-30سياسي

بیش از 266 هزار متر از اراضی ملی در اردبیل رفع تصرف شد


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل از اجرای 126 فقره حکم قضایی برای ساخت و ساز غیرمجاز خبر داد و گفت: 266 هزار و 654 مترمربع از اراضی ملی در اردبیل رفع تصرف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمود قلی زاده عصر چهارشنبه در جلسه تشریح عملکرد اداره در هشت ماهه گذشته از اجرای 126 فقره حکم قضایی برای ساخت و ساز غیرمجاز خبر داد و اظهار کرد: 266 هزار و 654 مترمربع از اراضی ملی در اردبیل با همکاری یگان حفاظت منابع طبیعی استان قلع و قمع و رفع تصرف شد.

وی با بیان اینکه در خصوص دست اندازی به اراضی ملی هیچ مماشاتی با افراد نخواهیم داشت، گفت: اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل در عمل به تکالیف قانونی خود، هیچ گونه اغماضی با متعدیان به عرصه های ملی ندارد و هرگونه ساخت و ساز در اراضی ملی از مصادیق جرایم مستمر بوده و علاوه بر صدور حکم قضایی برای مجازات متخلفان نسبت به جمع آوری ابنیه اعیانی ایجادی آنان نیز اقدام می شود.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل بیان کرد: بر اساس تبصره ذیل ماده 55 قانون حفاظت و بهره برداری از جنگل ها و مراتع کشور، اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل به طور شبانه روزی با سوداگران و متعدیان به اراضی ملی به مقابله می پردازد و مراتب را طی تشکیل پرونده تخلف، به مرجع قضایی ارجاع می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 266 هزار متر از اراضی ملی در اردبیل رفع تصرف شد

بیش از 266 هزار متر از اراضی ملی در اردبیل رفع تصرف شد