مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 آذر 1401 ساعت 20:002022-11-30اقتصادي

بیش از 31 هزار میلیارد ریال در بنادر خوزستان سرمایه گذاری شد


معاون امور زیربنایی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: برای تحقق توسعه تجارت دریامحور در خوزستان، برای 86 پروژه زیرساختی بیش از 31 هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری دولتی صورت گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی فتحی عصر امروز چهارشنبه ضمن بازدید میدانی از پروژه های عمرانی منطقه ویژه اقتصادی بندر امام در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این بندر به عنوان بزرگترین بندر ناحیه جنوب غربی کشور علاوه بر همجواری با 70 درصد از مراکز مهم صنعتی و جمعیتی کشور نیز نقش مهمی را در زنجیره ترابری و تأمین کالاهای اساسی کشور دارد.

وی افزود: سازمان بنادر و دریانوردی در حال حاضر تعداد 86 پروژه با اعتباری بالغ بر 31 هزار و 408 میلیارد ریال در بندر امام و بنادر تابعه آن در دست مطالعه و اجرا دارد.

عضو هیئت عامل سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه در سال جاری بالغ بر 8 هزار و 270 میلیارد ریال به این پروژه های زیرساختی اختصاص داده شده است، افزود: هم اکنون بیش از 5 هزار میلیارد ریال از این اعتبارات جذب شده که پیش بینی می شود با تلاش هایی که در جریان است، مابقی این اعتبار به زودی جذب 100 درصدی شود.

فتحی یادآور شد: سازمان بنادر و دریانوردی آمادگی دارد تا در صورت نیاز با تعریف پروژه های کاربردی دیگر، سهم اعتبارات عمرانی بنادر خوزستان را افزایش دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 31 هزار میلیارد ریال در بنادر خوزستان سرمایه گذاری شد

بیش از 31 هزار میلیارد ریال در بنادر خوزستان سرمایه گذاری شد