مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 آذر 1401 ساعت 19:252022-11-30سياسي

بسیاری از همکاران ما خانه ندارند / در نظام آموزشی تعارض منافع داریم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، یوسف نوری، در نشست تخصصی رؤسای ادارات کارشناسان مسئولان و کارشناسان ارزیابی عملکرد قطب یک کشوری سلامت اداری را راهی برای مبارزه با فساد اداری دانست و افزود: - وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه به هیچ عنوان فساد سیستمی نداریم، گفت: بسیاری از همکاران و مشاوران ما خانه ندارند و مدیران سطح بالا در نظام آموزشی داریم که خانه نخریدند و این نشان می دهد فساد در کشور ما سیستمی نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، یوسف نوری، در نشست تخصصی رؤسای ادارات کارشناسان مسئولان و کارشناسان ارزیابی عملکرد قطب یک کشوری سلامت اداری را راهی برای مبارزه با فساد اداری دانست و افزود: سلامت اداری به مشروعیت بیشتر منجر می شود و یکی از نشانه های حکمرانی عقلانی است.

وی با اشاره به اهمیت سلامت اداری در رشد سازمانی، گفت: فساد گروهی و فساد سیستماتیک از انواع فساد است که باید با شفافیت با آن برخورد کرد.

یکی از مثال های این برخورد شفاف، کشف و برخورد با فساد 93 هزار میلیارد تومانی بود که مشخص شد مبلغ بیشتر آن یعنی حدود 54 هزار میلیارد تومان بحث عدم نفع بوده نه فساد.

یعنی فولاد را می توانستد با قیمت بالاتری بفروشند، اما با دستور و صلاحدید دولت به مبلغ کمتری فروخته شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیاری از همکاران ما خانه ندارند / در نظام آموزشی تعارض منافع داریم

بسیاری از همکاران ما خانه ندارند / در نظام آموزشی تعارض منافع داریم