مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 آذر 1401 ساعت 18:452022-11-30سياسي

برگزاری مانور عملیاتی اصلاح و بهینه، تعمیر و نگهداری فیدر دهریز در ملایر


مانور عملیاتی و جهادی اصلاح و تعمیر و نگهداری فیدر دهریز به طول 100 کیلومتر و با حضور 21 اکیپ عملیاتی در بخش سامن ملایر برگزار شد.

- ایسنا/همدان مانور عملیاتی و جهادی اصلاح و تعمیر و نگهداری فیدر دهریز به طول 100 کیلومتر و با حضور 21 اکیپ عملیاتی در بخش سامن ملایر برگزار شد.

مدیر توزیع نیروی برق شهرستان ملایر عصر چهارشنبه 9 آذرماه در حاشیه این مانور، اظهار کرد: با توجه به فرارسیدن فصل سرما و شرایط نابسامان آب و هوایی، این مانور با هدف کسب آمادگی لازم و اهمیت پایداری شبکه های توزیع برق برای تامین برق مطمئن و پایدار کلیه مشترکین برگزار شد.

رضا شیردره افزایش قابلیت اطمینان و پایداری و تعمیرات پیشگیرانه شبکه های فشار متوسط بخش سامن را از جمله اهداف برگزاری مانور برشمرد و ادامه داد: مانور توسط 21 اکیپ عملیاتی به تعداد 130 نفر با 23 دستگاه خودرو سبک و شش دستگاه خودرو سنگین در بخش سامن، با موفقیت برگزار شد.

وی تصریح کرد: در این مانور عیوب و اشکالات شناسایی شده در خطوط فشار متوسط بخش سامن برطرف و بیش از پیش ایمن تر شد که باعث کاهش خاموشی ها و اتصالی های شبکه مذکور می شود.

مدیر توزیع نیروی برق شهرستان ملایر افزایش قابلیت اطمینان و تاب آوری شبکه، کاهش خاموشی و انرژی توزیع نشده، استفاده هدفمند و بهینه از اعتبارات بهره برداری، ارتقاء سطح آما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مانور عملیاتی اصلاح و بهینه، تعمیر و نگهداری فیدر دهریز در ملایر

برگزاری مانور عملیاتی اصلاح و بهینه، تعمیر و نگهداری فیدر دهریز در ملایر