مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 آذر 1401 ساعت 18:402022-11-30ورزشي

صدر جدول در پایان نیم فصل به ورامینی ها رسید/ کار بزرگ پالایش نفت


لیگ برتر تکواندو باشگاههای کشور درحالی با برگزاری 8 دیدار پیگیری شد که پالایش نفت آبادان با پیروزی برابر مس سونگون دست به کار بزرگی زد، با این وجود شهرداری ورامین همچنان در صدر باقی ماند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، این دوره از مسابقات با برگزاری شش دیدار از هفته پنچم و دو بازی معوقه از هفته سوم و چهارم، امروز چهارشنبه پیگیری شد که در مهمترین بازی، پالایش نفت آبادان موفق شد در دیدار معوقه از هفته چهارم برابر تیم پرمهره مس سونگون ورزقان به برتری 5 بر 3 دست پیدا کند.

در این دیدار راستین خواجوی، باربد جباری، علیرضا نظری، امیرحسین بیضایی و محمدرضا خانی 5 پیروزی تیم پالایش را کسب کردند تا شاگردان گودرزی با 15 امتیاز و تفاضل 18 به مکان دوم جدول صعود کنند.

سروش احمدی، میرهاشم حسینی و علی احمدی هم سه تکواندوکار پیروز مس سونگون بودند.

مس ها که به دلیل حضور ملی پوشان خود در مسابقات قهرمانی جهان دیدارهای هفته سوم و چهارم خود را برگزار نکرده بود، پیش از این شکست و جا ماندن از کورس قهرمانی، ابتدا در یک بازی نزدیک نفت مناطق مرکزی - زاگرس جنوبی را 5 بر 3 شکست داد و سپس با همین نتیجه از سد همتای کرمانی خود گذشته بودند، ولی در آخرین بازی و در پیکار با پالایش نفت آبادن غافلگیر شد و سه امتیاز مهم را از دست داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدر جدول در پایان نیم فصل به ورامینی ها رسید/ کار بزرگ پالایش نفت

صدر جدول در پایان نیم فصل به ورامینی ها رسید/ کار بزرگ پالایش نفت