مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 آذر 1401 ساعت 18:002022-11-30سياسي

روایت تقدیر سبزپوشان سپاه قدس گیلان از پرستاران گیلانی


جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان امروز با حضور در بیمارستان رسول اکرم رشت از پرستاران شاغل در این مرکز درمانی تجلیل کرد.

- به خبرگزاری فارس از رشت، سعید شفیعی ثابت: هنوز کسی روزهای سیاه کرونایی را از یادها نبرده است که چگونه کادر درمان و به ویژه پرستاران، این سفید پوشان عرصه جهاد و فداکاری از جان خود گذشته و با هر  امکاناتی که شده به جنگ این ویروس منحوس رفته و به مانند فرماندهی مقتدر کرونا را شکست دادند.

وقتی هدف و آرمانت ایثار و فداکاری باشد حتی اگر دوران دفاع مقدس را هم نچشیده باشی می توانی تجلی گر ایثار و فداکاری باشی، و اینبار نوبت به سفیدپوشانی رسید که در دوران کرونا به مانند هشت سال دوران دفاع مقدس  با دستان خود جان فرزندان این مرز و بوم را نجات دهند، آری و تلاشی که امروز کادر بهداشتی و درمانی و پرستاری بیمارستان های کشورمان در مراقبت از بیماران مبتلا به کرونا می کنند، تداعی کننده تلاش های شبانه روزی جامعه پزشکی در دوران دفاع مقدس است.

روز پرستار  نمادی از برجسته ترین افتخارات جامعه پرستاری در دفاع از کشور و جان فشانی دلاورانه در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن و نجات جان افراد است.

وقتی صحبت از فرشتگان سفیدپوش عرصه جهاد و ایثار یعنی پرستاران می شود ناخوداگاه ذهن ها به سمت شب بیداری هایی می افتیم که حتی موشک های رژی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت تقدیر سبزپوشان سپاه قدس گیلان از پرستاران گیلانی

روایت تقدیر سبزپوشان سپاه قدس گیلان از پرستاران گیلانی