مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 آذر 1401 ساعت 17:502022-11-30اقتصادي

امضای تفاهم نامه همکاری ایران خودرو و دانشگاه جامع امام حسین(ع)


گروه صنعتی ایران خودرو به منظور تحقق اهداف خود در حوزه دانش بنیان و در ادامه توسعه فعالیت های علمی، تحقیقاتی و صنعتی با دانشگاه جامع امام حسین(ع) تفاهم نامه همکاری امضا کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایکوپرس- مهدی خطیبی، مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در مراسم امضای این تفاهم نامه که در دانشگاه جامع امام حسین(ع) برگزار شد، اعلام کرد: با توجه به نام گذاری امسال به عنوان تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین از سوی رهبر معظم انقلاب و در راستای بهره گیری از تمام ظرفیت های علمی و پژوهشی موجود در کشور و به ویژه مراکز دانشگاهی، گروه صنعتی ایران خودرو تلاش خواهد کرد تا زمینه های همکاری مشترک را فراهم کند.

وی با بیان این که تکیه بر توان فنی، تحقیقاتی و صنعتی کشور نیازمند توجه و پی گیری ویژه است، افزود: گروه صنعتی ایران خودرو به واسطه گستره فعالیت های خود در حوزه تولید خودروهای سواری و تجاری از یک سو و جایگاه مهم خود در توسعه صنعتی کشور تلاش خواهد کرد تا از این ظرفیت ها بهره گرفته و از اتکای بیش از حد به منابع خارجی بکاهد.

وی با اشاره به این که پیشرفت های علمی مراکز دانشگاهی کشور در طول سال های تحریم به ویژه در حوزه فعالیت های صنعتی چشم گیر بوده است، تصریح کرد: مهم ترین مزیت همکاری با دانشگاه های داخلی در حوزه فعالیت های دانش بنیان، کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای تفاهم نامه همکاری ایران خودرو و دانشگاه جامع امام حسین(ع)

امضای تفاهم نامه همکاری ایران خودرو و دانشگاه جامع امام حسین(ع)