مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 آذر 1401 ساعت 17:152022-11-30ورزشي

تحلیلی از خوشحالی عده ای پس از شکست تیم ملی فوتبال


استاد جامعه شناسی دانشگاه تهران گفت: اکثریت جامعه  ایران دنبال اصلاح وضع موجود بوده و با رادیکال هایی که به دنبال فروپاشی هستند، همراهی ندارند.

  - استاد جامعه شناسی دانشگاه تهران گفت: اکثریت جامعه  ایران دنبال اصلاح وضع موجود بوده و با رادیکال هایی که به دنبال فروپاشی هستند، همراهی ندارند.

  تقی آزاد ارمکی در گفت وگو با ایسنا درباره دلیل خوشحالی عده ای از باخت تیم ملی فوتبال کشورمان اظهار کرد: براساس پژوهش های جامعه شناسی انجام شده، 65 درصد جامعه منتقد وضع موجود بوده و دنبال راهکارهای اصلاح طلبانه هستند.

حدود 20 درصد منتقد معترض بوده و دنبال فروپاشی هستند.

15 درصد نیز مدافع وضع موجود هستند.

وی افزود: یک تحلیل این است که آن ها رویکرد ضد ایرانی و ضد جمهوری اسلامی دارند و با هر چه به نظام تعلق دارد مقابله می کنند اکنون فوتبال را نماد نظام در نظر گرفته و بابت این باخت خوشحال هستند چون آن را شکست نظام می دانند.

اگر آن ها در گذشته از بُرد در مسابقات ورزشی یا قرارداد برجام خوشحال می شدند الان دیگر چنین احساسی نداشته و به دلیل ضدیت با جمهوری اسلامی با این مسائل نیز همراهی نمی کنند.

این استاد دانشگاه همچنین بیان کرد: اکثریت جامعه ما با اینکه اعتراض نسبت به وضع موجود معترض هستند اما از باخت تیم ملی خوشحال نمی شوند آن ها به دنبال اصلاح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحلیلی از خوشحالی عده ای پس از شکست تیم ملی فوتبال

تحلیلی از خوشحالی عده ای پس از شکست تیم ملی فوتبال