مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 آذر 1401 ساعت 17:152022-11-30حوادث

جاده های کرمانشاه لغزنده است


رییس پلیس راه استان کرمانشاه از لغزنده شدن جاده های استان با توجه به شروع بارش ها خبر داد و گفت: رانندگان لازم است با احتیاط حرکت کرده و قبل از رانندگی از وضعیت جاده ها و مسیر حرکت خود مطلع شوند.

-   سرهنگ کیخسرو دستغیب با بیان اینکه رانندگی با سرعت مطمئنه، بهترین اقدام پیشگیرانه از سانحه در جاده های لغزنده است، افزود: اغلب تصادف ها به علت سرعت غیرمطمئن و دیدکم در شرایط نامساعد جوی رخ می دهد، پس لازم است آهسته و با صبوری رانندگی کرد.

وی افزود: رانندگان وسایل نقلیه ای که در پشت سر وسیله نقلیه دیگر حرکت می کنند، موظفند فاصله مناسبی را برای جلوگیری از تصادف حفظ کنند، زیرا زمان توقف در یک جاده لغزنده بیشتر از زمان توقف در جاده خشک است.

دستغیب ادامه داد: رانندگان باید همیشه از سمت راست حرکت کرده و هنگام سبقت و یا تغییر مسیر از علایم هشدار دهنده استفاده و خودرو را به آرامی و دقیق کنترل کنند، چرا که تغییر مسیر ناگهانی در جاده لغزنده موجب لیز خوردن وسیله نقلیه می شود.

رییس پلیس راه کرمانشاه یاداوری کرد: در هنگام بارندگی با چراغ های جلو با نور پایین حرکت کنید، چون نور این چراغ ها موجب می شود خودرو از دور دیده شود.

وی گفت: هنگام بارندگی و لغزنده شدن معابر سرعت تردد کاهش می یابد و باعث کندی حرکت می شود، پس بهتر است با مدیریت زمان سفر ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاده های کرمانشاه لغزنده است

جاده های کرمانشاه لغزنده است