مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 آذر 1401 ساعت 16:452022-11-30سياسي

دبیر کل جمعیت هلال احمر کشور: توسعه فرهنگ بشردوستی در جامعه ضروری است


دبیر کل جمعیت هلال احمر کشور با بیان اینکه توسعه فرهنگ بشردوستی در جامعه به خصوص میان قشر جوان ضروری است، گفت: همه وظیفه دارند در راستای خدمت رسانی به جامعه تلاش کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، یعقوب سلیمانی دبیر کل جمعیت هلال احمر کشور ظهر روز چهارشنبه در همایش تجلیل از اعضای داوطلب و جوان فعال جمعیت هلال احمر استان مرکزی، اظهار کرد: هم اکنون در یکصدمین سال تأسیس سازمان جمعیت هلال احمر با شعار یک قرن خدمت بی منت هستیم.

وی با بیان اینکه توسعه فرهنگ بشردوستی در جامعه بخصوص میان قشر جوان ضروری است، افزود: همه وظیفه دارند در راستای خدمت رسانی به جامعه تلاش کنند و در شرایط کنونی جامعه با بصیرت وظیفه خود را به خوبی انجام دهند.

دبیر کل جمعیت هلال احمر کشور از افتتاح نخستین باشگاه خبرنگاران جوان داوطلب کشور در راستای اصول اهداف ترویج فرهنگ رسانه ای با عنوان باور و امروز در تهران خبر داد و ادامه داد: امروز نیز اولین باشگاه خبرنگاران داوطلب نیز با حضور استاندار مرکزی در اراک افتتاح شد.

سلیمانی همچنین هلال احمر را بستری برای فرهنگ سازی در عرصه های مختلف عنوان کرد.

وی گفت: امید می رود جمعیت هلال احمر استان مرکزی در راستای توسعه فرهنگ بشردوستی در مردم بخصوص در میان جوانان اقدامات موثرتری انجام دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیر کل جمعیت هلال احمر کشور: توسعه فرهنگ بشردوستی در جامعه ضروری است

دبیر کل جمعیت هلال احمر کشور: توسعه فرهنگ بشردوستی در جامعه ضروری است