مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 آذر 1401 ساعت 16:252022-11-30اقتصادي

4 مصوبه جدید برای رفع موانع تولید ابلاغ شد


وزیر صنعت، معدن و تجارت با ارسال نامه ای به دستگاه ها و اتاق های مربوط به بخش خصوصی مصوبات جدید ستاد تسهیل و رفع موانع تولید را در چهار بند ابلاغ کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید رضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت با ارسال نامه ای به دستگاه ها و اتاق های مربوط به بخش خصوصی مصوبات جدید ستاد تسهیل و رفع موانع تولید را ابلاغ کرد.

در این نامه که پنجم آذر ماه صادر شده، آمده است: به استناد ماده 61 قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور و آیین نامه اجرایی آن، یکصد و سی و هفتمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، روز سه شنبه مورخ 1401/8/17 برگزار و ضمن ارائه گزارش عملکرد ستاد توسط دبیرخانه پس از بررسی دستور جلسه و طرح نظرات اعضا تصمیمات زیر اتخاذ که جهت اجرا در موعد مقرر ابلاغ می شود.

مشروح این مصوبات به شرح زیر است.

1- در راستای حمایت از واحدهای تولیدی و بهره برداری از حداکثر توان و ظرفیت تولید و حفظ و ایجاد اشتغال مشکلات ناشی از انطباق برچسب فرآورده های غذایی با استانداردهای ملی مرتبط و سایر ضوابط و مقررات موضوع بخشنامه شماره 96836 مورخ 1400/4/16 سازمان ملی استاندارد ایران، اعتراضات نمایندگان بخش خصوصی در رابطه با عبارت بزرگ تر از برند تجاری و سایر مشخصات اسمی در بند 4 بخشنامه مذکور، در جلسه مطرح و پس از استماع نظرات نم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 مصوبه جدید برای رفع موانع تولید ابلاغ شد

4 مصوبه جدید برای رفع موانع تولید ابلاغ شد