مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 آذر 1401 ساعت 16:152022-11-30اقتصادي

آخرین وضعیت خودکشی در گلستان/ 3 شهرستان صدرنشین


معاون توسعه و پیشگیری اداره کل بهزیستی گلستان با تشریح وضعیت خودکشی در سطح استان، گفت: آمار خودکشی و طلاق در گلستان بالا نیست.

- مریم رضایی امروز چهارشنبه 9 آذر در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح آگاه سازی و پیشگیری از معلولیت در دوران سالمندی اظهار کرد: سازمان بهزیستی کشور اجرای این طرح را از سال گذشته در دستور کار خود قرار داده که استان گلستان به عنوان پایلوت طرح انتخاب شده است.

وی با بیان اینکه طرح آگاه سازی و پیشگیری از معلولیت در دوران سالمندی برای پیشگیری از بیماری های سالمندی اعم از قلبی و عروقی، دیابت و غیره انجام می شود، تصریح کرد: این طرح در گروه های سنی 40 سال به بالا و در پنج شهرستان رامیان، علی آبادکتول، گرگان، گنبدکاووس و آق قلا انجام می شود و با توجه به میزان اعتبار اختصاص یافته قریب به سه هزار گلستانی تحت پوشش این طرح قرار می گیرند.

معاون توسعه و پیشگیری اداره کل بهزیستی گلستان از اجرای طرح آموزش و پیشگیری از معلولیت ها برای دانش آموزان پایه یازدهم و دوازدهم در استان گلستان خبر داد و ابراز داشت: این طرح با مشارکت بهزیستی و آموزش و پرورش گلستان انجام می شود و در راستای آن آموزش های لازم در حوزه ازدواج و پیشگیری از طلاق و پیشگیری از معلولیت ها به دانش آموزان ارائه خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت خودکشی در گلستان/ 3 شهرستان صدرنشین

آخرین وضعیت خودکشی در گلستان/ 3 شهرستان صدرنشین