مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 آذر 1401 ساعت 16:002022-11-30فناوري

بیمه سینا همیشه در دسترس


اپلیکیشن بیمه سینا یکی از خدمات بیمه ای الکترونیک این شرکت است که مشتریان از طریق آن می توانند بدون محدودیت زمانی و با استفاده از گوشی همراه عملیات بیمه ای را انجام دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی بیمه سینا، اپلیکیشن همراه بیمه سینا که در دو نسخه اندروید و آی اواس ارائه شده، امکان دسترسی به انواع خدمات بیمه ای را از هر مکان و در هر زمانی فراهم آورده است تا مشتریان خود را در همه مراحل همراهی کند.

از جمله خدمات ارائه شده در این اپلیکیشن، استعلام و خرید بیمه نامه، استعلام خسارت درمان، پرداخت اقساط، دریافت کارت درمان و استعلام بیمه عمر تلفیقی، مراکز درمانی طرف قرارداد، استعلام اصالت بیمه نامه ها، مرکز تماس (اعلام وقوع خسارت و مشاوره تلفنی)، معرفی انواع بیمه، سوالات متداول و انتقادات و پیشنهادات است.

بر اساس این گزارش، مشتریان محترم می توانند با مراجعه به سایت بیمه سینا به نشانی www.

sinainsurance.

com و انتخاب منوی خدمات الکترونیک و سپس دریافت اپلیکیشن، جدیدترین و آخرین نسخه اپلیکیشن بیمه سینا را به راحتی دریافت و فعالیت های بیمه ای خود را در یک چشم به هم زدن انجام دهند.

یادآور می شود مشتریان محترم می توانند اطلاعات تکمیلی را پیش از مراجعه حضوری و اتلاف وقت ارزشمند خود، از طریق مرکز ارتباط با مشتریان بیمه سینا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمه سینا همیشه در دسترس

بیمه سینا همیشه در دسترس