مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 آذر 1401 ساعت 15:392022-11-30سياسي

سردار غلامرضا سلیمانی: 47 سازمان جاسوسی در اغتشاشات اخیر نقش داشتند


دشمن در حوادث اخیر به دلیل عاجز ماندن در عرصه جنگ سخت، به استفاده از جنگ نرم و ترکیبی با اولویت نبرد رسانه ای و عملیات روانی به منظور فریب ملت بزرگ ایران روی آورد و 47 سازمان جاسوسی در این زمینه فعال شدند.

- سردار غلامرضا سلیمانی، رییس سازمان بسیج مستضعفان در پانزدهمین اجلاس مجمع بسیجیان استان تهران که صبح امروز در سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) برگزار شد، اظهار کرد: دشمن در حوادث اخیر به دلیل عاجز ماندن در عرصه جنگ سخت، به استفاده از جنگ نرم و ترکیبی با اولویت نبرد رسانه ای و عملیات روانی به منظور فریب ملت بزرگ ایران روی آورد و 47 سازمان جاسوسی در این زمینه فعال شدند.

وی با بیان انکه آمریکایی ها در طول سال های گذشته به دنبال تسلط مجدد بر ایران بودند، گفت: یکی از تاریک ترین فرازهای دوره سلطنت پهلوی، کودتای 28 مرداد و ورود آمریکا به صحنه سیاست ایران و جایگزینی این کشور با انگلستان و تسلط بر منابع ایران بود که پیروزی انقلاب اسلامی این تسلط را از آمریکایی ها گرفت، به همین دلیل آنان همواره سعی کردند مجددا بر روی منابع کشور ایران مسلط شوند.

 رییس سازمان بسیج مستضعفان با ذکر آنکه ملت بزرگ و مقتدر ایران همواره آگاهی و هوشیاری خود را در حوادث گوناگون نشان داده است، تصریح کرد: علی رغم توطئه ها و فتنه های سنگین دشمن و تمرکز آنان بر روی استفاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار غلامرضا سلیمانی: 47 سازمان جاسوسی در اغتشاشات اخیر نقش داشتند

سردار غلامرضا سلیمانی: 47 سازمان جاسوسی در اغتشاشات اخیر نقش داشتند