مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 آذر 1401 ساعت 15:252022-11-30سياسي

راه اندازی 7 مرکز رشد و پردیس فناوری در استان قزوین


رییس پارک علم و فناوری استان قزوین گفت: در راستای پیشبرد اهداف توسعه دانش بنیان 3 مرکز رشد و 4 پردیس علم و فناوری در قزوین راه اندازی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جعفر احمدی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: توسعه یکی از ارکان قدرت است و از دهه 80 میلادی تا به امروز توسعه مبتنی بر دانایی شکل گرفته است.

رییس پارک علم و فناوری استان قزوین ادامه داد: پیشران این نوع از توسعه، فناوری و نوآوری و نیروی انسانی کارآفرین به جای تکنسین و واحدهای تحقیق و توسعه ای هستند.

این مسئول با بیان این نکته که زیرساخت لازم برای این روند دانشگاه های کارآفرین است عنوان کرد: در کشورهای غربی این مدل دهه هاست که مورد استفاده قرارگرفته است و در دو دهه اخیر نیز در کشور ما موردتوجه قرارگرفته است در این مدل انتظار می رود دانشجو بتواند برای خود و جامعه کارآفرینی کند.

رییس پارک علم و فناوری قزوین با بیان این موضوع که مراکز رشد ازجمله محورهایی هستند که در راستای توسعه قرار دارند ابزار کرد: متأسفانه استان قزوین لحاظ بهره مندی از مراکز رشد شهرستانی در 3 رده پایین بهره مندی قرار دارد.

احمدی گفت: اولین مجوزهای مرکز رشد در شهرستان برای آبیک با همکاری پارک علم و فناوری و دانشگاه غیاث الدین جمشید کاشانی و با مأموریت منطقه ای کسب شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی 7 مرکز رشد و پردیس فناوری در استان قزوین

راه اندازی 7 مرکز رشد و پردیس فناوری در استان قزوین