مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 آذر 1401 ساعت 14:552022-11-30اقتصادي

قربانیان زمستان اروپا بیشتر از کشته شدگان جنگ اوکراین خواهد بود


نشریه اکونومیست مدعی است که افزایش شدید قیمت انرژی ناشی از جنگ اوکراین، باعث خواهد شد تا شمار قربانیان سرمای زمستان، از سربازان کشته شده در جنگ جاری سبقت بگیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، نشریه اکونومیست در گزارشی مدعی شد که با آغاز فصل زمستان و افزایش بهای انرژی در اتحادیه اروپا، شمار قربانیان سرمای استخوان سوز در قاره سبز بیشتر از سربازانی خواهد شد که تا اینجای جنگ، در اوکراین کشته شده اند و وبگاه خبری آتلانتیکو فرانسه، درباره این گزارش با چند اقتصاددان گفت وگو کرد.

آتلانتیکو در این گزارش، نظر دریو گادفریدی، فیلسوف بلژیکی را دراین باره جویا شد و این سوال را مطرح کرد که اکونومیست بر چه مبنایی چنین پیش بینی کرده است؟ گادفریدی: سرما کشنده است و ما این موضوع را فراموش کرده ایم.

در مناطقی زندگی می کنیم که از سال 1945 تاکنون درگیر جنگ نبوده و در کشورهای هستیم که به وفور انرژی، عادت دارند اما حقیقت همچنان پابرجاست: سرما جان انسان ها را می گیرد.

انفجار قیمت های انرژی در پی جنگ اوکراین و بدتر از آن، سیاست های بوم شناسان هیجان زده در حوزه انرژی که 20 سال است در اروپا پیاده می شود، باعث شده تا صدها میلیون اروپایی مصرف انرژی خود به ویژه در بخش گرمایش را محدود کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قربانیان زمستان اروپا بیشتر از کشته شدگان جنگ اوکراین خواهد بود

قربانیان زمستان اروپا بیشتر از کشته شدگان جنگ اوکراین خواهد بود