مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 آذر 1401 ساعت 14:462022-11-30ورزشي

اجتماع بزرگ دختران انقلاب در ورزشگاه شهید شیرودی تهران برگزار می شود


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: اجتماع بزرگ مردمی دختران انقلاب روز پنجشنبه 10 آذر ماه ساعت 15 در ورزشگاه شهید شیرودی تهران برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، حجت الاسلام سید محسن محمودی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به مناسبت میلاد با برکت حضرت زینب(س) بانوان و دختران تهرانی در یک حرکت مردمی در روز پنجشنبه 10 آذر ماه ساعت 15 در ورزشگاه شهید شیرودی تهران اجتماع خواهند کرد.

وی گفت: اجرای سخنرانی و مداحی، تکریم خانواده های شهدا و اجرای سرود سلام فرمانده و رفیق شهیدم از جمله برنامه های این مراسم است.

حجت الاسلام محمودی همچنین با تبریک این روز به پرستاران عزیز خاطرنشان کرد: در این ایام در سراسر استان تهران تجمعات بانوان و دختران انقلاب و دیدار با پرستاران در مراکز درمانی برگزار می شود.

وی گفت: زنان و دختران ایران اسلامی با تاسی به سیره اهل بیت عصمت و طهارت و حضرت زینب (س) پاسدار عفاف وحجاب بوده و مردم غیرتمند ما با تعظیم نسبت به نوامیس عفیفه و پاکدامن توطئه های شوم دشمن در تعرض به عفاف و حجاب را خنثی خواهند کرد.

پایان پیام/67037


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجتماع بزرگ دختران انقلاب در ورزشگاه شهید شیرودی تهران برگزار می شود

اجتماع بزرگ دختران انقلاب در ورزشگاه شهید شیرودی تهران برگزار می شود