مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 آذر 1401 ساعت 14:452022-11-30سياسي

آنفلوانزای فوق حاد پرندگان جدی ترین چالش صنعت طیور است


معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان اردبیل گفت: بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در سال های گذشته جدی ترین چالش صنعت طیور در کشور و جهان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جهانبخش خلفی زاده ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد استانی بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان که با حضور مدیرکل امور اجتماعی استانداری اردبیل در این استان برگزار شد، با تشکر از حمایت های استانداری و مسئولان دستگاه های اجرایی ذیربط، گزارش کاملی از آخرین وضعیت این بیماری در جهان ارائه و با بیان اهمیت و حساسیت این بیماری در ابعاد سیاسی، اجتماعی و اقتصادی بر لزوم همکاری و هم افزایی دستگاه های مرتبط با دامپزشکی در راستای پیشگیری از شیوع احتمالی این بیماری در استان تاکید کرد.

وی با بیان اینکه از سالیان گذشته بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان به عنوان جدی ترین چالش صنعت طیور مطرح بوده و با شروع فصل سرد سال، آغاز مهاجرت پرندگان و قرار گرفتن استان اردبیل در مسیر کوچ این پرندگان احتمال شیوع این بیماری بیشتر می شود تصریح کرد با توجه به سرعت بالای انتشار بیماری باید کاملاً هوشیار بود و اقدامات پیشگیری انجام داد.

معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان اردبیل با بیان اینکه آرامش فعلی صنعت طیور استان نتیجه اقدامات سازنده و تلاش شبانه روزی پرسنل خدوم دامپزشکی است، گفت: با تم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آنفلوانزای فوق حاد پرندگان جدی ترین چالش صنعت طیور است

آنفلوانزای فوق حاد پرندگان جدی ترین چالش صنعت طیور است