مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 آذر 1401 ساعت 14:452022-11-30سياسي

صدور دستور قضایی برای دستگیری عاملان شهادت یک بسیجی در اصفهان


در پی حمله مسلحانه به یک نیروی بسیجی سپاه صاحب الزمان(عج) اصفهان که منجر به شهادت ایشان شد با صدور دستورات ویژه قضایی توسط دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان شناسایی و دستگیری عاملان این ترور در دستور کار قرار گرفت.

- ایسنا/اصفهان رییس دادگستری استان اصفهان گفت: در پی حمله مسلحانه به یک نیروی بسیجی سپاه صاحب الزمان(عج) اصفهان که منجر به شهادت ایشان شد با صدور دستورات ویژه قضایی توسط دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان شناسایی و دستگیری عاملان این ترور در دستور کار قرار گرفت.

حجت الاسلام اسدالله جعفری، رییس کل دادگستری استان اصفهان در بازدید از بخش های مختلف دادگستری شهرستان خمینی شهر، از افزایش آمار ورودی پرونده و کمبود نیروی اداری و قضایی به عنوان دلایل وجود اطاله دادرسی در دادگستری خمینی شهر یاد کرد و گفت: به علت کمبود نیروی اداری و قضایی و همچنین افزایش آمار ورودی پرونده به دادگستری خمینی شهر تا حدی با اطاله دادرسی در این حوزه روبرو هستیم که با تخصیص 44 نیروی اداری و تعدادی نیروی قضایی تا چند ماه آینده این مشکل تا حد زیادی برطرف خواهد شد.

وی میانگین آمار صلح و سازش شورای حل اختلاف خمینی شهر را 41 درصد اعلام کرد و افزود: با تلاش مجدانه و کار جهادی مجموعه شورای حل اختلاف، دادستان عمومی و انقلاب و رییس دادگستری خمینی شهر آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور دستور قضایی برای دستگیری عاملان شهادت یک بسیجی در اصفهان

صدور دستور قضایی برای دستگیری عاملان شهادت یک بسیجی در اصفهان