مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 آذر 1401 ساعت 14:252022-11-30اقتصادي

آبرسانی سیار به 210 روستای همدان


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان با بیان اینکه 210 روستای استان با تانکر آبرسانی می شود، از آبرسانی سیار به 10 روستای شهرستان همدان خبرداد.

- فرهاد بختیاری فر چهارشنبه 9 آذرماه در کمیته برنامه ریزی شهرستان همدان، اظهار کرد: در سال 1401 در شهرستان همدان 152 میلیارد تومان اعتبار در بخش آب و فاضلاب مصوب شده که تاکنون 27 میلیارد تومان تخصیص یافته و عملیات اجرایی اکثر پروژه ها آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه در سفر هیأت دولت به همدان برای تکمیل خط تصفیه خانه همدان 50 میلیارد تومان اعتبار درنظر گرفته شده است، تصریح کرد: این اعتبار قرار است دو ساله تخصیص داده شود که در سال جاری 33 میلیارد تومان تخصیص یافته است.

بختیاری فر ادامه داد: پروژه تکمیل شبکه های فاضلاب روستاهای یلفان و ابرو 30 میلیارد تومان از اعتبارات سفر ریاست جمهوری تخصیص داده شده که تاکنون شش میلیارد آن در سال جاری اختصاص می یابد.

وی یادآور شد: در سفر هیأت دولت برای کل پروژه های مجتمع های آبرسانی استان 200 میلیارد تومان تخصیص داده شده که سهم شهرستان همدان 18 میلیارد تومان بوده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان خاطرنشان کرد: در مصوبات سفر سهم شهرستان همدان 107 میلیارد تومان بوده که برای سال جاری 41 میلیارد تومان مصوب شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبرسانی سیار به 210 روستای همدان

آبرسانی سیار به 210 روستای همدان