مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 آذر 1401 ساعت 14:052022-11-30سياسي

64 میلیارد تومان زکات در بوشهر پرداخت شده است


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: طی سال جاری 64 میلیارد تومان زکات در استان بوشهر پرداخت شده است که طراحی ما برای سال 1404 معادل 120 میلیارد تومان است.

- آیت الله صفایی بوشهری روز چهارشنبه 9 آذر در همایش علمی، ترویجی و تکریمی زکات استان بوشهر اظهار کرد: نقش زکات در تعالی انسان از موارد مهمی است که باید مورد تحقیق و پژوهش علمی قرار گیرد.

وی با بیان اینکه دنیا هم پرتگاه سقوط است و هم جایگاه صعود، اضافه کرد: ایمان و تقوا عنصر صعود است و انسان با گناه و بی تقوایی دچار سقوط می شود.

امام جمعه بوشهر ادامه داد: زکات یکی از عوامل رشد شخصیتی انسان است که اگر ادا شود جایگاه صعود است و اگر انجام نشود یکی از عوامل سقوط است.

وی با بیان اینکه کسانی که زکات پرداخت می کنند از خودشان عبور می کنند، تاکید کرد: انسان های بزرگ کسانی هستند که قبل از اینکه از دنیا بروند از دنیا عبور کرده اند و از تمایلات دنیوی خود گذشته اند و محبوب خدا شده و از آثار محبت خدا بهره مند می شوند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر مسئله مدیریت چالش های اقتصادی و عمرانی جامعه را از دیگر نکات مهم دانست و افزود: ترک تحصیل، نبود مکان های فرهنگی، کمبود اماکن مذهبی، ازدواج دیرهنگام، نبود پل، سرقت و … باعث چالش های زیست بومی در محیط زندگی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

64 میلیارد تومان زکات در بوشهر پرداخت شده است

64 میلیارد تومان زکات در بوشهر پرداخت شده است