مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 آذر 1401 ساعت 13:502022-11-30اجتماعي

قلع وقمع 126 مورد ساخت وسازهای غیرمجاز در اراضی ملی استان اردبیل


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل از قلع وقمع 126 فقره ساخت وساز غیرمجاز در اراضی ملی استان خبر داد.

- ایسنا/اردبیل مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل از قلع وقمع 126 فقره ساخت وساز غیرمجاز در اراضی ملی استان خبر داد.

محمود قلی زاده 9 آذر با اعلام این خبر افزود: اداره کل منابع طبیعی استان در سال گذشته و شش ماهه اول سال جاری در راستای وظایف ذاتی و قانونی خود و با اخذ دستورات و احکام قضایی لازم، تعداد 126 مورد ساخت وسازهای غیرمجاز قلع وقمع کرده و از این طریق اراضی ملی غصب شده به بیت المال بازگردانده شد.

وی تصریح کرد: مساحت حدود 266 هزار و 654 مترمربع که در سنوات گذشته توسط افراد سودجو و فرصت طلب احداث شده بود، قلع وقمع شد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل با تقدیر از تدابیر و دستورات ویژه مقامات قضایی استان در حفاظت از عرصه های ملی و همکاری تنگاتنگ دوستداران طبیعت با مأموران منابع طبیعی گفت: هرگونه ساخت وساز در اراضی ملی از مصادیق جرایم مستمر بوده که علاوه بر صدور حکم قضایی بر مجازات متخلفین، اعیانی ایجادی آنان نیز قلع وقمع خواهد شد.

وی افزود: اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان در عمل به تکالیف قانونی خود، هیچ گونه اغماضی با متعدیان به عرصه های ملی ندارد؛ بنابراین لازم است مردم استان در راستای پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قلع وقمع 126 مورد ساخت وسازهای غیرمجاز در اراضی ملی استان اردبیل

قلع وقمع 126 مورد ساخت وسازهای غیرمجاز در اراضی ملی استان اردبیل