مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 آذر 1401 ساعت 13:502022-11-30اقتصادي

اعتبارات حوزه توانبخشی گلستان 50 درصد افزایش یافت


معاون توانبخشی بهزیستی گلستان گفت: اعتبارات حوزه توانبخشی استان گلستان سال گذشته 14 میلیارد تومان بود و امسال به 21 میلیارد تومان رسید که با رشد 50 درصدی همراه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمود امانیان بعد از ظهر چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان اظهار کرد: پنج مرکز نگهداری بیماران اعصاب و روان در استان گلستان داریم که 260 معلول اعصاب و روان در آن نگهداری و تحت درمان قرار می گیرند.

معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی گلستان گفت: در مجموع چهار هزار و 775 معلول اعصاب و روان در استان گلستان داریم که تحت حمایت بهزیستی گلستان هستند.

امانیان بیان کرد: اولویت ما نگهداری افراد دارای معلولیت اعصاب و روان در خانواده ها است و کسانی را در مراکز نگهداری می کنیم که خانواده شرایط نگهداری این افراد را ندارد.

وی گفت: بهزیستی ماهانه مبلغ یک میلیون و 200 هزار تومان حق پرستاری به خانواده هایی که دارای معلولیت اعصاب و روان هستند پرداخت می کند تا بار مراکز شبانه روزی کاهش یابد.

معاون توانبخشی بهزیستی گلستان گفت: افراد معلول اعصاب و روان با حکم قضایی به مرکز مراجعه می کنند و بعد از بهبودی ترخیص می شوند.

وی بیان کرد: اعتبارات حوزه توانبخشی استان گلستان سال گذشته 14 میلیارد تومان بود و امسال به 21 میلیارد تومان رسید که با رشد 50 درصدی همراه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبارات حوزه توانبخشی گلستان 50 درصد افزایش یافت

اعتبارات حوزه توانبخشی گلستان 50 درصد افزایش یافت