مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 آذر 1401 ساعت 13:502022-11-30سياسي

ضرورت راه اندازی بنیاد دائمی میرزاکوچک


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به ضرورت راه اندازی بنیاد دائمی میرزاکوچک گفت: برای معرفی شخصیت میرزا نیازمند کار دقیق، علمی و مستمر هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا ثقتی پیش از ظهر چهارشنبه در همایش علمی تبارشناسی شخصیت میرزاکوچک و نهضت جنگل در تالار حکمت دانشگاه گیلان با بیان اینکه بزرگداشت یاد و نام شهید میرزا کوچک باید به صورت مستمر و در طی سال انجام شود، گفت: باید برای برگزاری برنامه های مختلف مانند کنگره های علمی برنامه ریزی شود زیرا هزینه کردن برای معرفی شخصیت های بزرگ، نوعی سرمایه گذاری است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه منابع علمی و پژوهشی پیرامون نهضت جنگل کم است، عنوان کرد: یکی از راه های افزایش این منابع، برگزاری کنگره های علمی با این موضوع است و ارسال بیش از 50 مقاله علمی به کنگره امسال گامی مهم در این راستا به شمار می رود.

وی با اشاره به ضرورت راه اندازی بنیاد دائمی میرزاکوچک تصریح کرد: برای معرفی شخصیت میرزا به صورت گسترده و جهانی نیازمند کار دقیق، علمی و مستمر هستیم و تشکیل بنیاد دائمی می تواند در این امر مؤثر باشد.

ثقتی به نقش رسانه ها در جهت دهی افکار عمومی اشاره و عنوان کرد: امروزه رسانه ها نقش مهمی در تأیید یا تخریب شخصیت ها دارند و نظام اسلامی ما نیز آماج حملات رسانه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت راه اندازی بنیاد دائمی میرزاکوچک

ضرورت راه اندازی بنیاد دائمی میرزاکوچک