مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 آذر 1401 ساعت 13:452022-11-30سياسي

ملی گراترین شخصیت کشور از منظر عباس گلرو


عضو کمیسیون سیاست خارجی مجلس و نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدی شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران در حوزه فناوری، - مدیون رهبر معظم انقلاب و دستور ویژه ایشان در این حوزه است.

دکتر عباس گلرو 9آذرماه در اولین رویداد فناورانه در زیست بوم فناوری و نوآوری سمنان که با حضور خیرالدین معاون وزیر علوم ، تحقیقات و فناوری ، هاشمی ، استاندار سمنان، دکتر خیرالدین ، در سالن اجتماعات شهید پازوکی ، پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان برگزار شد اظهار کرد: بی تردید ملی گراترین شخصیت ایران اسلامی ، رهبر معظم انقلاب می باشند.

وی، با بیان اینکه رهبری انقلاب به حوزه علم و فناوری توجه ویژه دارند ادامه داد: خوشبختانه توسعه کشور بر مدار علم و فناوری شکل گرفته است.

نماینده مردم شهرستانهای سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی از حمایت نمایندگان از علم و فناوری خبر داد و افزود: در همین راستا مجلس شورای اسلامی قانونی را مصوب کرد که بواسطه آن نقص های موجود را برطرف و بستر را برای تحفق شعار سال فراهم کرد.

وی با ابراز خرسندی از شکل گیری معاونت علمی و فناوری در وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری گفت: بی شک حضور دکتر خیرالدین به عنوان یکی از افتخارات استان سمنان در این منسب موجب مباهات ماست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملی گراترین شخصیت کشور از منظر عباس گلرو

ملی گراترین شخصیت کشور از منظر عباس گلرو