مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 آذر 1401 ساعت 13:452022-11-30اقتصادي

مصوبات سفر رییس جمهور به خراسان رضوی به بهره برداری می رسد


سرپرست دفتر فنی استانداری خراسان رضوی گفت: برای اجرای طرح های مصوب سفر رییس جمهور به خراسان رضوی تمامی مصوبات در سال 1403 باید به بهره برداری برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محسن شریفی با اشاره به پیگیری دفتر فنی استانداری برای اجرای درست این مصوبات اظهار کرد: 175 مصوبه با 26 هزار و 6 میلیارد تومان در این سفر به تصویب رسیده است که 9 هزار و 709 میلیارد تومان آن از محل اعتبارات ملی سازمان برنامه و بودجه کشور تأمین می شود.

سرپرست دفتر فنی استانداری خراسان رضوی افزود: وزارتخانه ها اعتبار برخی از طرح های مصوب را تأمین می کنند و در همین راستا مبلغ پنج هزار و 73 میلیارد تومان در تعهدات وزارتخانه هاست.

وی ادامه داد: در اجرای مصوبات سفر رییس جمهور 22 طرح به مبلغ 770 میلیارد تومان نیز از محل اعتبارت وزارت نفت در قالب مسئولیت های اجتماعی تأمین اعتبار شده است.

شریفی بیان کرد: هزار و 800 میلیارد تومان از اعتبارات مصوب سفر از طریق سازوکار ماده 56 قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت به منظور تسریع در عملیات اجرایی طرح های تملک دارایی های سرمایه ای ملی و طرح های ملی استانی شده با اولویت پیشرفت فیزیکی در نظر گرفته شده است تا موجب تحرک بیشتر در اجرای مصوبات سفر و رفع دغدغه پیمانکاران و سازندگان شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصوبات سفر رییس جمهور به خراسان رضوی به بهره برداری می رسد

مصوبات سفر رییس جمهور به خراسان رضوی به بهره برداری می رسد