مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 آذر 1401 ساعت 13:452022-11-30حوادث

عامل تصادف عمدی منجر به قتل در رامیان دستگیر شد


فردی که با ایجاد یک تصادف ساختگی منجر به قتل یکی از شهروندان رامیان شده بود با هوشیاری پلیس دستگیر و به جرم خود اعتراف کرد.

- به گزارش، سرهنگ ابوالفضل وزیری ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی مبنی بر تصادف منجر به فوت، بلافاصله ماموران کلانتری 11 و پلیس راهور رامیان به محل حادثه اعزام شدند.

فرمانده انتظامی رامیان افزود: شواهد موجود و مشکوک بودن صحنه تصادف سبب شد تا بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار بگیرد.

وی ادامه داد: در بررسی های انجام شده و بازدید تصاویر دوربین ها و اظهارات حاضران در محل تصادف مشخص شد، تصادف عمدی و ساختگی و به نوعی مشکوک به قتل است.

وزیری گفت: در نهایت با رصد و بازبینی دوربین های مدار بسته مسیرهای ورودی وخروجی و مخدوش بودن پلاک، خودروی پراید به همراه راننده شناسایی شد و برابر هماهنگی قضایی متهم در یک عملیات دستگیر و به عمدی بودن تصادف اقرار کرد.

فرمانده انتظامی رامیان با بیان اینکه متهم علت این سانحه منجر به قتل را درگیری و اختلاف متوفی با برادرش اعلام کرده است، اضافه کرد: متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عامل تصادف عمدی منجر به قتل در رامیان دستگیر شد

عامل تصادف عمدی منجر به قتل در رامیان دستگیر شد