مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 آذر 1401 ساعت 13:452022-11-30فناوري

نکاتی مهم برای پیگیری از هک شدن گوشی هوشمند


با توجه به اهمیت روزافزون حفاظت از اطلاعات شخصی و امنیت سایبری دستگاه های الکترونیکی و گوشی های هوشمند، امنیت اطلاعات آن ها به یکی از بزرگترین دغدغه های بسیاری از کاربران در فضای مجازی تبدیل شده است.

- با توجه به خطر هکرها و مجرمان سایبری که به دلایل مختلف و نامشخصی به نفوذ و دسترسی به حریم خصوصی کاربران گوشی های هوشمند و رایانه علاقه و تمایل دارند، کاربران باید توجه ویژه ای داشته باشند که دستگاه الکترونیکی متصل به اینترنت آنها مورد هجوم و حمله سایبری هکرها قرار نگیرد.

کارشناسان و متخصصان فعال در حوزه امنیت سایبری همواره سعی کردند که کاربران را از نشانه های هک شدن گوشی موبایل خود آگاه سازند تا در صورت مشاهده آنها، به برطرف کردن مشکلات ناشی از هک گوشی و اطلاعات خود بپردازند.

از کجا بفهمیم گوشی هک شده است؟یکی از مهم ترین این نشانه ها، کند شدن یکباره عملکرد گوشی موبایل و هنگ کردن های بی دلیل آن است.

البته هک شدن یکی از دلایلی است که موجب کند شدن عملکرد گوشی می شود و کاربران باید بدانند که سنگین شدن کارت حافظه و حافظه داخلی گوشی نیز می تواند یکی از عواملی باشد که در هنگ کردن های مکرر دستگاه آنها مقصر است.

یکی دیگر از این نشانه ها، ضعیف شدن باتری گوشی هوشمند است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نکاتی مهم برای پیگیری از هک شدن گوشی هوشمند

نکاتی مهم برای پیگیری از هک شدن گوشی هوشمند