مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 آذر 1401 ساعت 13:352022-11-30فرهنگي

میزبانی از آذری ها در «انار اوتورماغ»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، محسن دستمالچی مدیر فرهنگی هنری منطقه بیست و رییس فرهنگسرای ولاء با اعلام این خبر گفت: - همزمان با برگزاری یازدهمین دوره جشنواره صددانه یاقوت ، ویژه برنامه انار اوتورماغ با میزبانی از آذری زبان ها برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، محسن دستمالچی مدیر فرهنگی هنری منطقه بیست و رییس فرهنگسرای ولاء با اعلام این خبر گفت: این مجموعه فرهنگی در نظر دارد در حاشیه برگزاری جشنواره صد دانه یاقوت ، مراسم انار اوتورماغ را با حضور جمعیت مهربانی ها و هنرمندان آذری برگزار کند.

وی افزود: انار اوتورماغ روز جمعه 11 آذر از ساعت 17:30 میزبان خانواده ها است و برنامه هایی نظیر موسیقی محلی آذری، نمایش آیین های سنتی و .

برای این مراسم در نظر گرفته شده است.

دستمالچی درخصوص برگزاری جشنواره صد دانه یاقوت در فرهنگسرای ولاء گفت: این جشنواره در بخش های متنوع شامل عرضه انار و مشتقات آن، نمایشگاه سوغات استان ها و صنایع دستی اقوام، برنامه های متنوع فرهنگی هنری به منظور آشنایی شهروندان با میراث فرهنگی، تولیدات هنری و صنایع دستی نقاط مختلف ایران تدارک دیده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزبانی از آذری ها در «انار اوتورماغ»

میزبانی از آذری ها در «انار اوتورماغ»