مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 آذر 1401 ساعت 13:352022-11-30پزشكي

رمز و رازهایی برای سالمندی موفق


«واقعیت این است که فارغ از هر تغییر طبیعی که با اوج گرفتن نمودار سن در بدن ما رخ می دهد، این خود ما هستیم که با توصیه های همیشگی ورزش و سبک زندگی و اهمیت به سلامت جسم و روح مان می توانیم سالمندی بهتری داشته باشیم؛ - واقعیت این است که فارغ از هر تغییر طبیعی که با اوج گرفتن نمودار سن در بدن ما رخ می دهد، این خود ما هستیم که با توصیه های همیشگی ورزش و سبک زندگی و اهمیت به سلامت جسم و روح مان می توانیم سالمندی بهتری داشته باشیم؛ یک سالمندی هدفمند، پرنشاط و بدون عصا! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه جام جم نوشت: سالمندی موفق! مقوله ای مهم و اجتماعی که گاهی تبدیل به هدفی دست نیافتنی می شود؛ هدفی که خیلی وقت ها در روزهای جوانی فکری برای آن نکرده ایم و گاهی در روزهای سالمندی، قدمی برایش برنمی داریم.

این درحالی است که نمونه هایی از افراد سالمند موفق که همچنان خودشان را سرپا و سرحال نگه داشته اند در دنیا زیاد داریم؛ نمونه هایی که نشان دهنده تناقض این تصور اشتباه است که سالمندی وقت بی حوصلگی و خواب است.

شما از کدام نوع سالمندان هستید یا خواهید بود؟ برخلاف تصور رایج، این ما هستیم که نوع و کیفیت دوران سالمندی مان را انتخاب می کنیم.

پرتکرارترین عبارتی که از آنها می شنویم، این است که می گویند: از ما که گذشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رمز و رازهایی برای سالمندی موفق

رمز و رازهایی برای سالمندی موفق