مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 آذر 1401 ساعت 13:302022-11-30سياسي

تدوین شیوه نامه مسجد برقرار و ابلاغ آن به نواحی هجده گانه مرکز رسیدگی به امور مساجد


آیین رونمایی از قالب جدید و سرویس های تخصصی پایگاه تخصصی مسجد امروز (چهارشنبه، 9 آذرماه) همزمان با سالروز ولادت حضرت زینب کبری(س) با حضور حجت الاسلام ذاکر رییس و معاون فرهنگی اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد و حجت الاسلام والمسلمین محمدابراهیم .

- آیین رونمایی از قالب جدید و سرویس های تخصصی پایگاه تخصصی مسجد امروز (چهارشنبه، 9 آذرماه) همزمان با سالروز ولادت حضرت زینب کبری(س) با حضور حجت الاسلام ذاکر رییس و معاون فرهنگی اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد و حجت الاسلام والمسلمین محمدابراهیم رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد استان تهران در محل این مرکز برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین حسین محمدابراهیم - رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد استان تهران- در این آیین ضمن تبریک ایام میلاد حضرت زینب(س) اظهار کرد: پایگاه تخصصی مسجد محلی برای بهره مندی و حضور کنشگران فعال مسجدی است، در واقع تمامی اطلاعات از پژوهش ها، فعالیت ها و .

باید در این پایگاه عرضه شود.

وی با بیان اینکه ما به این پایگاه تخصصی باید به عنوان یک دائره العارف مسجدی نگاه کنیم، تصریح کرد: باید بین تمامی ائمه جماعات فرهنگ مراجعه به این پایگاه را جا بیاندازیم، هرچند این پایگاه از سال های فعال شده اما در قالب جدید و با افزوده شدن بخش های جدید باید هر آنچه فع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین شیوه نامه مسجد برقرار و ابلاغ آن به نواحی هجده گانه مرکز رسیدگی به امور مساجد

تدوین شیوه نامه مسجد برقرار و ابلاغ آن به نواحی هجده گانه مرکز رسیدگی به امور مساجد