مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 آذر 1401 ساعت 13:202022-11-30فرهنگي

سینمادارها از فروش 700 میلیونی پخش فوتبال سهم صاحبان فیلم ها را بدهند


یک پخش کننده فیلم با اشاره به فروش قابل توجه پخش مسابقه فوتبال ایران و امریکا در سینما، ابراز امیدواری کرد که سینمادارها پول های معوقه از اکران فیلم ها را به صاحبان آثار پرداخت کنند.

- یک پخش کننده فیلم با اشاره به فروش قابل توجه پخش مسابقه فوتبال ایران و امریکا در سینما، ابراز امیدواری کرد که سینمادارها پول های معوقه از اکران فیلم ها را به صاحبان آثار پرداخت کنند.

سعید خانی در گفت وگویی با ایسنا با بیان اینکه سینماها از بلیت فروشی برای پخش فوتبال در شب هشتم آذرحدود 700 میلیون تومان فروش داشته اند بیان کرد: امیدوارم سینمادارها پورسانت فیلم های اکران شده قبلی را از این میزان فروش به پخش کننده ها بدهند.

ما چهار سال قبل تجربه تلخی از پخش مسابقات جام جهانی در سینما داشتیم که البته در آن مقطع هر سه مسابقه ایران پخش شد ولی همان زمان هم حدود 90 درصد سینماها پول صاحبان فیلم هایی را که در سانس نمایش آن ها فوتبال پخش شده بود، ندادند.

او که تهیه کنندگی فیلم دوزیست را نیز برعهده داشته، ادامه داد: دوزیست در ماه های اخیر اکرانش نزدیک به 20 میلیارد تومان بلیت فروخته ولی فقط یک چهارم پورسانت خود را گرفته ایم آن هم در روزگاری که پول بی ارزش می شود با وجود گذشت زمان از ساخت و بعد اکران فیلم اهمیتی برای پرداخت سهم صاحب فیلم دیده نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سینمادارها از فروش 700 میلیونی پخش فوتبال سهم صاحبان فیلم ها را بدهند

سینمادارها از فروش 700 میلیونی پخش فوتبال سهم صاحبان فیلم ها را بدهند