مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 آذر 1401 ساعت 13:102022-11-30سياسي

حمایت از راهکارهای نوآورانه برای حل مسائل و مدیریت بحران در کشور


معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری گفت: از راهکارهای نوآورانه برای حل مسائل و مشکلات و نیازهای حوزه مدیریت بحران حمایت می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، نشست مشترک بین روح الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری و محمدحسن نامی رییس سازمان مدیریت بحران کشور برگزار شد، ضمن بررسی نقش زیست بوم فناوری و نوآوری برای، پیشگیری، مدیریت و رفع آسیب بحران های طبیعی و غیر طبیعی، بر ضرورت تعریف نیازهای محوری و مشخص برای ارائه راهکارهای نوآورانه و فناورانه، تاکید شد.

در این نشست دهقانی فیروزآبادی با تاکید بر این که وجود راهکارهای مشخص و کارآمد در پیشگیری و مدیریت بحران ها، مهم ترین و بدیهی ترین انتظار جامعه است، ادامه داد: همین که سازوکاری ایجاد شود تا مردم بتوانند یک بحران را پیش بینی، پیشگیری و در صورت وقوع، مدیریت کنند، قطعاگامی مهم و رو به جلو برداشته شده است.

وی با تاکید بر این که باید برای پیشگیری و مدیریت بحران های فردی و اجتماعی نیز راهکارهای فناورانه و نوآورانه تمهید شود، ادامه داد: کشور در عرصه جبران و مدیریت آسیب های ناشی از بحران هزینه های بسیار زیادی صرف می کند، مشکل این جاست که این هزینه ها به پس از وق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از راهکارهای نوآورانه برای حل مسائل و مدیریت بحران در کشور

حمایت از راهکارهای نوآورانه برای حل مسائل و مدیریت بحران در کشور