مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 آذر 1401 ساعت 13:002022-11-30سياسي

عیسی زاده: کسانی که تحمل اتحاد مردم را ندارد، صف خود را جدا کنند


نماینده میاندوآب در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: کسانی که بلندگوی معاندین هستند و دروغ پراکنی می کنند و اتحاد کرد، ترک، بلوچ، فارس و سایر اقوام ایران را تحمل ندارند، - نماینده میاندوآب در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: کسانی که بلندگوی معاندین هستند و دروغ پراکنی می کنند و اتحاد کرد، ترک، بلوچ، فارس و سایر اقوام ایران را تحمل ندارند، صف­شان را از مردم جدا کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی عیسی زاده در تذکری در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) با تبریک روز پرستار و مجلس و قدردانی از سردار پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه و سرتیپ پاسدار محمدتقی اصانلو فرمانده قرارگاه حمزه گفت: مردم آذربایجان غربی اعم از ترک، کرد و استان کردستان و سایر استان ها با وجود عناصر وابسته به آمریکا، رژیم صهیونیستی و سایر معاندین در سایه اقتدار نیروهای مسلح به فرماندهی قرارگاه حمزه در مرزهای شمالغرب، از آرامش مطلوبی برخوردار هستند.

وی ادامه داد: کسانی که بلندگوی معاندین هستند و دروغ پراکنی می کنند و اتحاد کرد، ترک، بلوچ، فارس و سایر اقوام ایران را تحمل ندارند صف­شان را از مردم جدا کنند.

عیسی زاده در پایان تاکید کرد: افرادی که خانه و کسب و کار مردم و بانک ها را آتش می زنند و مانع آرامش مردم هستند و همچنین کسانی که آمار غلط از خبرگزاری های دشمن انقلاب اسلامی می گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عیسی زاده: کسانی که تحمل اتحاد مردم را ندارد، صف خود را جدا کنند

عیسی زاده: کسانی که تحمل اتحاد مردم را ندارد، صف خود را جدا کنند